11.02.2010

supposed to be happy...

ar fi trebuit sa rad de cum deschideam ochii...
ar fi trebuit sa am un zambet perfect azi...
ar fi trebui sa-i multumesc lui Dumnezeu pt 2o de ierni...
ar fi trebuit sa imprastii zambete in toate directiile si sa radiez de fericire...
ar fi trebuit sa ma bucur alaturi de toata pers care astazi mi-au zis "la multi ani! sa fii fericita"...
insa nu am ras,nici macar nu am zambit...
si nu i-am multumit lui Dumnezeu...mai ales nu pentru ziua de azi...
o zi perfecta ce trebuia a fi s-a transformat intr-un esec total...
ink de dimineata....
nu-L judec...El stie ce face si de ce o face...
insa as minti daca as spune ca nu sunt suparata pe El...
trebuia sa fie o zi perfecta si nu a fost!
aveam si eu dreptul macar ziua asta sa zambesc...
daca nu zi...atunci mie cand imi mai vine randul sa o fac?
sad...
sad...
sad...
plang...:(

2 comentarii:

  1. Ar trebui intotdeauna sa multumim pt ceea ce avem .. si sa nu ajungem in situatia de a pierde ceva/cineva si mai apoi sa ne para rau .. sa ne gandim ca nu am aratat respectul cuvenit. Cati dintre noi multumesc lui Dumnezeu pt sanatatea pe care o au fara prea mult efort.. si cati atunci cand se imbolnavesc nu se roaga pt reinsanatosire .. dc sa nu prevenim ... si dc sa nu fim multumiti de ceea ce avem .. dc nu suntem niciodata multumite (fetele) cu aspectul fizic si ne ridicam idoli din Columbence si VictoriI Beckham ... in loc sa ne uitam in jur si sa vedem ca sunt fete muuuuult mai grasute ce nu se viseaza ca "idolii" nostrii .. ci se viseaza ca noi .. cele cu 55-60 kg ... cate dintre noi nu ajung anorexice datorita obsesiei de a fi slaaabe ... ca mai apoi sa tanjim dupa ceea ce eram odata ... Ar trebui sa invatam sa spunem mai des multumesc..

    RăspundețiȘtergere
  2. am invatat sa ma iubesc treptat...consider ca avem perioade peste perioade in viata...si ca un pas inapoi e un sut inainte..mi-a luat muuuuuuult pana am inteles toate astea...

    RăspundețiȘtergere