13.12.2009

AMALGAM DE SIMTAMINTE...

Stiti cum e sa plangi de durere si sa razi de fericire in acelasi timp?
daca nu stiti va spun eu ca e groaznic...nu stii care sentiment e mai puternic...nu stii ce simtamant nutreste mai tare...nu stii de ce inima ta bate cu atata putere...nu te poti hotari intre ele doua...salasluiesc si baltesc impreuna-ca apa si pamantul-2 fenomene care impreuna dau noroiul,dar separat sunt absolut necesare,irecuperabile si miraculose....
E atata durere in sufletul meu incat tot ceea ce-mi doresc este sa uit acele cuvinte,sa le sterg,pur si simplu sa dispara-sa faca pwoah...si gata...sa sterg acele fapte ce ma dor...fapte ce nu-mi apartin-insa dor...fapte ca rezultat al unei dureri-dar pana la urma fapta ramane fapta...
E atata bucurie in sufletu meu incat tot ce-mi doresc este sa trec peste fapta in sine si sa ma gandesc la beneficiile ei...doamne cate beneficii...what goes around comes around...
Dar totusi...de ce doare?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu