05.12.2009

leapshaaa....

1)Tu dupa ce tanjesti?
tanjesc dupa un anumit EL(se stie),dupa soare,dupa frumos,dupa liniste,dupa ciocolataaaa
2)Cand ai spus ultima oara "Te iubesc"?
oh,daaa..pai...aseara am spus...chiar daca a fost unul spus din durere:(
3)Defineste fericirea in 3 cuvinte.
iubire,liniste,incredere.
4)Cand ai fost ultima oara fericita?
fericire completa nu exista,deci intr-o stare de fericire am fost saptamana trecuta(de ziua mea)
5)Ce crezi ca te face fericita?
sentimentul de siguranta si soarele de pe cer sau din inima celui ce i-am facut cadou inima mea
6)Cand te-ai gandit ultima oara la fericirea ta?
fericirea mea exista atunci cand exista fericire in jurul meu...ma gandesc tot timpul la pers de langa mine si la fericirea ei...deci e simplu...
7)Ce te face să îţi lingi degetele?
pai...ciocolata...(mai ales bomboanele aceluiasi anumit EL)
8)Ce-ţi încântă ochii?
zambetul LUI,gingasia si tandretea LUI,cafeaua de dimineata,marea,Brasovul,turcoazul,aerul dulce al oricarei dimineti.
9)Ce îţi place să atingi?
gatul,ochii,buzele si palmele LUI,apa si matasea.
10)Ce mirosuri te încântă?
parfumul LUI(Jean Paul Gaultier II),al cafelei(o ador) dintr-o dimineata de vara racoroasa, al teiului si al zambetului nostru(1+1=1)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu