22.06.2009

YOU'RE MY HEART/YOU'RE MY SOUL....

chipul meu parca de soare se ferea...
m-ai pus pe cea mai inalta treapta...
si m-ai lasat...sa ma-mbat de aerul innecacios de cald...
pe care ajunsesem sa il respir in fiecare zi
nu era bine...
te-am pus pe cea mai inalta treapta...
si m-am agatat de ea...
legal...bine hai...un pic fortat...
nicicand nu am crezut ca...
voi apuca sa numar...
10...
9...
...
..
.
mor sa-ti ascult vorbele ce nu le-ai spus niciodata
cat mai avem de asteptat...
mor sa ma pierd in bratele si in fata buzelor tale
mor sa te cunosc,sa stiu ce gandesti
sa-ti deschizi sufletul si sa lasi furtuna sa iasa...
sa-ti vad chipul in fiecare zi visand...
mor sa-ti pot explica ce imi trece prin minte...
nu ma intereseaza ce simt,ce gandesc.... * * * *
daca sunt nebuna e treaba mea... * ** *
si privesc lumea in favoarea mea... * * *
azi... * *
cu tine...i believe in a thing called LOVE * *
*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu