09.06.2009





in fiecare lucru sfarsit ar trebui sa ne bucuram de un nou inceput...
si eu am avut inceputuri frumoase,insa finaluri dure...
si trece atat de mult incat uitam sa visam,sa nu mai credem in oamenii buni,in diminetile cu soare,uitam de noi...
am vazut oameni care nu vor dragoste,vor bani,am vazut oameni care nu prefera omenia prefera lasitatea,oameni peste care au trecut ani-ei sunt oamenii ce au uitat sa viseze in 2....
uitam sa simtim iubirea...
uitam ce frumos era cand spuneam "noapte buna"...
si "buna dimineatza iubire"
vreau tot sau nimic...
nu m-am schimbat,pe tine te astept orice ar fi...
iar tie Dumnezeu ti-a dat cea mai frumoasa misiune:sa-mi amintesti ca mai pot iubi
vreau sa-mi spui iar "noapte buna"
si a doua zi"bine te-am gasit"...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu