13.05.2009

straini nebuni si noaptea aceea...

erai tu...si erai cel pe care il doream
ne-am indreptat catre acel "ceva" la care doar noi puteam visa
si toate pentru a ne indeparta de-acel urat trecut ce il traiam
am uitat pentru moment greselile si regretele adolescentine
am uitat ca ne mintim unul in bratele celuilalt ca ne este cel mai bine
noapte aceea...n-o pot uita niciodata...
amandoi am cautat si am gasit...straini nebuni
straini nebuni si noaptea aceea...tatuata-ramasa in gandul meu,pe tot corpul
doar o clipa si-un zambet inocent am reusit sa-ti smulg atata timp
incercand in palme sa cuprind amintirile trecute si sa incerc sa le ascund
o clipa...atat a fost a mea,dar m-am schimbat complet
locul tau in pat a ramas pe aceeasi jumatate ducandu-ti dorul
iar perna mea la mine a ramas...
din visul meu plecasei de mult...
parfumul tau(JPG 2)s-a imprastiat...
si-acum doar cel al florilor de vara insenineaza ziua mea
eram 2 incompleti ce nu puteau sa strige
sentimentele-si ele incomplete...le-am pierdut pe drumul de la mine spre tine
iar poza noastra inca mai bantuie amintirea ta
si de la 1 la 100 nu a fost suficient
1.te iubesc pentru ca...
2.te iubesc pentru ca....
3.te iubesc pentru ca...
...........................................................
100.te iubesc pentru ca...
te-am iubit copile...
asa cum o mama isi iubeste pruncul
un leu regatul sau
si florile lumina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu