26.05.2009

leapsa

am gasit cv dragut...

Sunt un fluture
As vrea ca rautatea sa nu ma atinga
Pastrez zambete in suflet si amintiri dulci
Mi-as fi dorit sa ma renasc
Nu imi plac ipocritii/ipocritele+ingamfatii+fatarnicii
Ma tem de vremelnicia timpului
Aud si pastrez doar ce-a fost mai bun din viata
Imi pare rau ca sunt muritoare
Imi place sa fiu stapana visurilor si a vietii mele
Nu sunt perfecta si nici nu vreau sa fiu
Dansez dupa cum imi cant
Cant dupa placul inimii mele
Rar imi rade sufletul in totalitate
Plang ca un copil.dulce si cu motiv
Nu imi place sa stiu ca odata am fost totul si la un moment dat nu mai reprezint nimic
Sunt confuza de fiecare data cand mi-e frica de adevar
Am nevoie de muuuuuuuult optimism
Ar trebui sa tac cateodata.dar nu reusesc niciodata.

daca vi-l faceti incercati sa fiti sinceri cu voi

Un comentariu:

  1. hmm.. e dragutz intr`adevar :)
    sa vedem..

    SUNT un cantec fara refren
    AS VREA CA unele momente sa nu se mai termine niciodata . [>:):x]
    PASTREZ o cutiuta cu tot felu` de chestii de cativa ani deja [tin la amintiri 8->]
    MI-AS FI DORIT sa calatoresc in fiecare luna/an/zi/saptamana undeva..departe daca se mai poate adauga mai specific :D:))
    NU IMI PLAC icrele.
    MA TEM sa nu (ma) dezamagesc.
    AUD tot ce nu vrei sa`mi spui.
    IMI PARE RAU de copiii fara camin. :(
    IMI PLACE cand reusesc ce imi propun
    NU SUNT intotdeauna cu 'picioarele pe pamant'. dream!
    DANSEZ cam stangace :-?. work in progress
    CANT.. cand nu ma aude nimeni:))
    RAR rememorez povestea albumului cu fotografii..
    PLANG - aleg solutia usoara.
    NU IMI PLACE melancolia si starea pe care ti`o induce..
    SUNT CONFUZA cand in fata unei decizii. "vreau" sau "trebuie" ?
    AM NEVOIE de un zambet mereu. :)
    AR TREBUI sa mi se indeplineasca inc`un vis.;)

    prima mea leapsa. :">

    RăspundețiȘtergere