06.03.2009

VISARE...



KEEP DREAMING!!!!!!!!!!!

Bate vantul…
Azi…cica incercam sa-nvat in sala d clasa si mi-a ramas blocata privirea p fereastra…
Din cauza la ce?
La vant...
Sufla asa cu putere...
Parca era gata gata sa alunge ceva...
Gandindu-ma la ceva timp in urma realizam k intr-o seara mai de neliniste(gandurile imi erau departe desi eram la el in brate) mi-a ramas blocata privirea tot la ramurile unui copac batut de vant (nu vedem trunchiul copacului din pat)....
Va dati seama la cata putere se impotrivesc copacii...pot merge mai departe si spune ca ei sunt cei ce se impotrivesc fortelor naturii...
Daca s-ar transforma in oameni si ar capata suflet va dati seama ca ei pot rezista cu usurinta la fortele omenirii...
Pentru ei ar fi o nimica toata...
Azi,aceasta postare nu vreau sa aibe o lectie,o morala,sau ceva ce mi s-a intamplat...aceasta este pur si simplu o observatie de sine statatoare...
Insa mi-a plaqt sentimentul acela de liniste pe care i-l ofereau ramurile copacilor in bataia vantului...
Precum iluziile si sperantele in fata deznadejdii si a neputintei...
Drogul vietii=iluzia=generator de vise(pt fiecare cnv,cv,sau ? reprezinta un drog).....
Deocamdata-drogul meu exista-insa e un drog plin de fericire,nadejde si plin de un sentiment ce picatura cu picatura ma inchide in propria mea galaxie,ma inalta pe cel mai inalt pod podul existent...
Sper sa nu fiu nevoita sa ma arunc de pe el si sa-mi construiesc aripile pe drum-pentru ca nu as mai putea-nu as mai rezista-nu vreau sa ma mai aleg cu PRAF DE STELE-si asta din propria-mi galaxieL
Suntem proprii generatori de vise si asta doare

Aveti grija ce va doriti pentru ca dorinta vi se poate indeplini......;))
*************************************
NEVAZUTELE SIMTITE
Pietre pretioase,diamante,swarowski,rubine,jad-uri...
Unde le-ai vazut?
Adu-ti aminte ca cele mai pretioasa lucruri nu se pot vedea cu ochii...
Iubeste-ma,te pot iubi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu