17.01.2009


TE IUBESC SI-MI PLACE VISUL MEU

de ce-am venit pe lume daca pentru tine nu exist?
da...te simt...ma simt...esti palpabil...insa sufletul tau tinde sa nu ma simta...
ma ignora intr-un stil aparte..
.
nefericirea-o nemernica doamna ce cu dragoste te strange la piep,iti spune ca nu se grabeste,se culca cu tine in pat si croseteaza...
cand viseaza omul e un zeu,iar cand gandeste un cersetor...

asa am inceput sa-mi crosetez asternutul meu de vise...
si nu mi-a fost greu...

vis dupa vis...

langa tine visele mele au inceput sa prinda aripi...
nu trebuie sa fii orb sa vezi cand o persoana te poate iubi mai mult decat crezi...
dar...sa recunoastem:in viata repetabila e numai durerea,numai ea are editii mereu adaugite si imbnatatite...

numai ca...daca haina ti-e croita din vise nu conteaza ca prin buzunare iti bate vantul... oamenii ne dau uneori vise,insa viata are grija sa le spulbere...
si sa ramana doar PRAF DE STELE...


...TE IUBESC SI-MI PLACE VISUL MEU...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu