18.01.2009


DESPRE TINE...

cu vointa m-ai avut
cu nepasare am tratat inceputul
cu rabdare incerc prezentul
cu speranta pasesc spre viitor
iar
cand buzele tale le cuprind pe ale mele
cand palma ta mangaie fata mea
cand obrazul tau il incalzeste pe al meu
cand ochii tai imensi cersesc iubire
doar atunci inima mea vrea sa stea langa a ta

detronata am fost cand m-au aclamat
o mana mi-ai intins cand am ratat
naiva am fost cand am jurat
sa nu te plang...
sa te las si sa te uit...
********************************
ne nastem in lacrimi,traim in sperante,murim in regrete...
cruda-i viata cand n-o vrei asa gri....
stiu...
ar fi fost mai bine sa nu uimesc lumea si sa traiesc pe lume...
cu toate astea important e ca o jumatate din fiecare sa apartina unei alte jumatati...
altfel doar pe PRAF DE STELE o sa calci...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu