10.01.2011



11. O SUPRANATURALA IUBIRE IN DOI


Devenisei o materie cu suflet,indispensabila pentru mine
Doar sufletul tau conta...
Si aveam o sansa amandoi
Am vazut prin tine si ti-am dat nu o sansa,nu doua,”n” sanse
“Imi pare rau ca ti-am facut mult rau”-vroiam sa aud din gura ta
Insa tu nu ai constientizat niciodata lucrul asta...
Nu ai constientizat cat suflet am depus,
Nu ai constientizat cat de macinat am fost,
Trebuia sa stiu ca esti doar pentru mine,ca simti doar pentru mine,ca traiesti doar pentru mine,ca respiri doar pentru mine...
Te vedeam langa mine si te uram pentru fiecare lucru
Cateodata cautam scuze pentru tristeatea mea,pentru nefericirea noastra
Si te uram,te uram pentru ce putea sa fie...
Si cu toate astea...eram impreuna...
Si exista cateodata o raza de soare ce imi dadea putere sa merg mai departe...
Si am mers...
Nu unu,ci doi...
Am mers mai departe in doi...

4 comentarii:

  1. simpla, sincera, speciala. Sclipitor - praf de stele

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc fr :) pana la urma totul tine de sinceritate parerea mea....:D

    RăspundețiȘtergere
  3. scrisa din suflet... cele mai frumoase scrieri... lasa sufletul sa scrie, a fost sfatul pe care eu l`am primit de la cineva... si l`am lasat... acelasi sfat iti dau si tie. lasa, tot timpul, sufletul sa scrie in locul tau :)

    RăspundețiȘtergere