20.09.2010


1.SECUNDA



Acum stiu ca o secunda intr-adevar iti poate schimba viata...


Am o viata linistita si o persoana langa mine care ma iubeste, in care am incredere,la care am invatat sa tin...


Nimic nou...diferit....nimic...


Dar nimic special...nimic la care sa-mi ramana privirea timp de 10 secunde si sa stiu ca EA e...


Dar a trebuit sa apari TU si sa strici linistea cu care ma obisnuisem,sa spargi tacerea care duhnea de la o posta,sa-mi strici ordinea gandirii si sa ma obisnuiesti cu prezenta ta inutila si deloc folositoare...scarboasa la inceput...cuvant definitoriu al spatiului in care aerul salajluia in preajma ta...


Cum de ai tacut si ai tinut in tine?...oricum,in 10 secunde, ne-am dat seama cu certitudine ca va incepe ce a urmat...


Secunda mea ai fost TU...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu